Anar a: Menú de secció | Menú principal | Peu | Inici de la pàgina


Newsletter

Si vols rebre informació relacionada amb els nostres segells, Subscriu-t'hi

Troba el teu llibre



Llibre


Mes...

Link comprar

Comprar

Aquest llibre es pot adquirir en formats:

P.V.P.
22,00€
P.V.P E-book 16,99 €

Data de publicació
10/03/2011

ISBN
978-84-7588-215-4
EAN
9788475882154

Pàgines
736

Format
15,00x0,00x23,00 cm

Les bodes del diable

La Barcelona del segle XIII sota l'amenaça del diable

Autor: Pau Faner
Segell editorial: Editorial Proa
Col·lecció: A TOT VENT-RÚST [Núm 556]
Núm edició: 1

  • 1er capítol (PDF)

« La Barcelona del segle XIII sota l’amenaça del diable. »

Una llarga i intensa novel·la d’aventures en què els protagonistes emprenen un viatge per un món violent i religiós alhora, a la recerca de l’amor i de la felicitat.

Text de contraportada

A Barcelona, Marsella, Roma i també a Egipte, Mallorca i altres punts del Mediterrani, un inquietant misteri envolta la vida d’algunes persones. Som al segle XIII, quan l’amor és un conveni entre pares tutors, quan alguns amants no volen renunciar a la llibertat d’estimar, quan els catalans es llancen a la gran aventura comercial, mentre un diable de moltes cares va teixint una xarxa fantàstica damunt dels pobles.

Les bodes del diable és una llarga i intensa novel·la d’aventures en què els protagonistes emprenen un viatge per un món violent i religiós alhora, a la recerca de l’amor i de la felicitat.

Pau faner explica Les bodes del diable en aquest vídeo.

 

Vídeo promocional.
 

  • Titol Original
    Les bodes del diable

  • Comparteix:
  • Facebook
  • meneame
  • delicious
  • fresqui
  • yahoo
  • remoume
  • La Tafanera
  • twitter

Vols afegir un comentari?

* Camps obligatoris

Emplena el formulari següent per fer-nos arribar els teus comentaris sobre aquest llibre. Els comentaris publicats expressen l'opinió del usuaris, no de grup62. Els comentaris fora de tema podran ser eliminats.

(*)
(*)
(*)



Anar a: Menú de secció | Menú principal | Peu | Inici de la pàgina