Anar a: Menú de secció | Menú principal | Peu | Inici de la pàgina


Newsletter

Si vols rebre informació relacionada amb els nostres segells, Subscriu-t'hi

Troba el teu llibre



Llibre


Mes...

Link comprar

Comprar

Aquest llibre es pot adquirir en formats:

P.V.P.
18,50€
P.V.P E-book 8,50 €

Data de publicació
26/03/2009

ISBN
978-84-9710-107-3
EAN
9788497101073

Pàgines
300

Format
15,00x0,00x23,00 cm

Per què som com som

Autor: Eduard Punset
Segell editorial: Edicions Destino
Col·lecció: L'ANCORA [Núm 203]
Núm edició: 2

 
 
 
 

Eduard Punset ens acosta al coneixement dels principals especialistes per explicar-nos des d'allò que ens diferencia dels animals fins a noves perspectives sobre la sexualitat o el comportament social.

Text de contraportada

Per què som com som? Aquesta és una pregunta que avui en dia, al començament del segle XXI, es planteja d’una manera molt diferent que en èpoques anteriors. Per primera vegada en la història, el coneixement científic comença a formar part dels interessos del conjunt de la societat. I és que hi ha poques aventures tan apassionants com les que ens ofereix en el nostre temps la recerca científica de primer nivell, aquella que busca l’explicació a interrogants que fins fa poc semblaven un territori exclusiu de filòsofs, teòlegs o místics. ¿Quins són els mecanismes que van des d’un gen, un cromosoma, una molècula... fins al lladruc d’un gos, el sentiment amorós o un record tendre?
Per mitjà dels especialistes més rellevants en neurociència, comprovem com la sofisticació del llenguatge, la memòria i l’aprenentatge ens diferencia de la resta d’espècies animals, alhora que veiem noves perspectives sobre la sexualitat i la reproducció, que en alguns casos resulten inquietants. Pel que fa a aspectes com la bellesa, els diners o el comportament social, accedim al saber de destacats antropòlegs, economistes i psicòlegs. Tot plegat conduït a través de la passió divulgadora, la sagacitat i el talent d’Eduard Punset.

Eduard Punset va néixer a Barcelona el 1936. Advocat i economista, va tenir un destacat paper en l’obertura d’Espanya a l’exterior com a ministre de Relacions amb la Comunitat Europea. Va participar en la implantació de l’Estat de les autonomies com a conseller d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya i, com a president de la delegació del Parlament Europeu a Polònia, va tutelar una part del procés de transformació econòmica dels països de l’Est després de la caiguda del Mur. Ha exercit també com a periodista econòmic de la BBC i The Economist, i com a representant del Fons Monetari Internacional a l’àrea del Carib. Professor en diverses institucions universitàries, és autor, entre altres llibres, de La salida de la crisis, La España impertinente, España. Sociedad cerrada, sociedad abierta, Adaptarse a la marea, Cara a cara con la vida, la mente y el universo, El viatge a la felicitat. Les noves claus científiques (Columna), El viatge a l’amor (Destino) i L’ànima és al cervell (Destino). Actualment dirigeix i presenta el programa Redes a Televisió Espanyola.
 

  • Titol Original
    Por qué somos lo que somos

  • Comparteix:
  • Facebook
  • meneame
  • delicious
  • fresqui
  • yahoo
  • remoume
  • La Tafanera
  • twitter

1 Comentari

  1. 01. David Barberà ( Lector )

    Actualment el programa del Punset és l'únic programa que val la pena veure a la tele. A les teles del País Valencià, almenys

    Publicat: 14 de juny de 2010

Vols afegir un comentari?

* Camps obligatoris

Emplena el formulari següent per fer-nos arribar els teus comentaris sobre aquest llibre. Els comentaris publicats expressen l'opinió del usuaris, no de grup62. Els comentaris fora de tema podran ser eliminats.

(*)
(*)
(*)



Anar a: Menú de secció | Menú principal | Peu | Inici de la pàgina