Anar a: Menú de secció | Menú principal | Peu | Inici de la pàgina


Newsletter

Si vols rebre informació relacionada amb els nostres segells, Subscriu-t'hi

Troba el teu llibre



Llibre


Link comprar

P.V.P.
16,70€

Data de publicació
23/10/2006

ISBN
978-84-9649-955-3
EAN
9788496499553

Pàgines
154

Format
Rústica amb solapes
13,10x2,20x21,50 cm

Què ens mou?

6 valors a debat

Autor: Diversos autors
Segell editorial: Editorial Mina
Col·lecció: Viure [Núm 1]
Núm edició: 1

« - A la pàgina web del professor Terricabras (www.terricabras-filosofia.cat) es penjarà material complementari al contingut del llibre.

- Aquest volum tindrà una segona part en què es reflexionarà sobre cinc altres valors.

»

Una reflexió sobre els valors de la llibertat, la igualtat, la solidaritat, la democràcia, la felicitat i la no-violència, i el pes que tenen en les nostres vides.

Text de contraportada

Quins són els valors que regeixen la nostra vida? I per què vivim amb aquests valors i no amb uns altres? «Els valors van cap a on anem nosaltres perquè van amb nosaltres. ¬I mentre fem camí o mentre el busquem, els valors ens alimenten», diu el filòsof

  • Titol Original
    Què ens mou?

  • Comparteix:
  • Facebook
  • meneame
  • delicious
  • fresqui
  • yahoo
  • remoume
  • La Tafanera
  • twitter

Vols afegir un comentari?

* Camps obligatoris

Emplena el formulari següent per fer-nos arribar els teus comentaris sobre aquest llibre. Els comentaris publicats expressen l'opinió del usuaris, no de grup62. Els comentaris fora de tema podran ser eliminats.

(*)
(*)
(*)



Anar a: Menú de secció | Menú principal | Peu | Inici de la pàgina