Portada 2. La princesa dels coralls

2. La princesa dels coralls

Sinopsi de 2. La princesa dels coralls

Qui és la princesa dels Coralls?

Viatgem fins a l'antiga ciutat summergida, on la princesa Kalea conserva una estrofa de la Cançó del Somni: els versos secrets que uneixen el destí de les Princeses del Regne de la Fantasia.Però aneu amb compte, l'arribada a la cort del misteriós Kaliq farà que els versos desapareguin, el Regne dels Coralls està en perill. 

Opcions de compra

Fitxa Tècnica

Temàtica
Publicació23 juliol 2014
Col·leccióTEA STILTON. PRINCESES DEL REGNE DE LA FANTASIA
PresentacióEpub 2
TraductoraM. Dolors Ventós Navés
EditorialEstrella Polar
ISBN978-84-9057-165-1
Pàgines296
Codi0010040076

Sobre els autors de 2. La princesa dels coralls

Tea Stilton

Tea Stilton, és periodista i es va llicenciar en la prestigiosa universitat de Ratford, situada a l'Illa de les Balenes, al nord de l'Illa dels Ratolins. És intel·ligent, decidida, valenta i fascinant. És l'enviada especial de L'Eco del Rosegador, el famós diari dirigit pel seu germà, Geronimo Stilton. 
Sempre està disposada a emprendre viatges plens d'aventures d'on torna amb articles i fotografies sensacionals. Tea s'ha fet molt amiga de cinc estudiants de Ratford: Colette, Nicky, Pamela, Paulina i Violet: les Tea Sisters! 



Retrato de  Tea Stilton

Opinions

Comentaris i valoracions sobre 2. La princesa dels coralls

Encara no hi ha comentaris ni valoracions per a aquest llibre. Sigues el primer a valorar aquest llibre.