És hora d'anar a dormir, però abans la Carla s'ha de banyar, ha de sopar i la mare li ha d'explicar un conte. A mesura que ho va fent, s'adona que cada moment té la seva pròpia olor. Vols descobrir amb ella de què fan olor? Vols conèixer més històries de la Carla? Diverteix-te amb tots els seus llibres!
Data de publicació: 15/10/2009 | Idioma: Català | ISBN: 978-84-92790-67-8 | Codi: 10031689 | Format: 21 x 21 cm. | Presentació: Tapa dura sense s/cob(cartoné) | Col·lecció: Carla | Traductor: Núria Garcia Caldés
9788492790678
Totes les opinions de Carla. Bona nit!
Deixar un comentari
Gràcies pel teu comentari!
Comentari enviat correctament!
El teu text passarà per un procés de validació per comprovar que no infringeix cap norma de publicació de comentaris. Si ens has enviat alguna queixa o pregunta la publicarem i contestarem a la mateixa.