Grup62
Tapa dura sense s/cob(cartoné)
Triar format
Format únic
Veure opcions de compra

El Club dels Maleïts 3. Maleïdes noies

Editorial: Estrella Polar
Col·lecció: EL CLUB DELS MALEÏTS
Nombre de pàgines: 200

Sinopsi de El Club dels Maleïts 3. Maleïdes noies:

Aquest trimestre hi ha una festa a l'institut i els maleïts hi volen anar tant sí com sí. Això sí, han d'anar en parella. Ha arribat el moment de buscar xicota!

El protagonista d'aquesta sèrie és en Marc, el germà petit de la Carlota, que ha crescut i va a l'institut. Sort que en Nil i en Lluc són els seus millors amics i junts han format els Club dels Maleïts! Junts hauran de combatre pors, examens, professors insofribles, brètols i ...noies!

Tapa dura sense s/cob(cartoné)
Triar format
Format únic
Veure opcions de compra

Sobre la autora de El Club dels Maleïts 3. Maleïdes noies

 

Gemma Lienas (Barcelona, 1951) és escriptora i conferenciant.

Ha estat membre del lobby de Dones de Catalunya, membre fundadora de Dones en Xarxa, membre del Consell de participació del Memorial Democràtic de Catalunya (2009-2010) i membre fundadora de Feministes de Catalunya.

Té més de 80 títols publicats (www.gemmalienas.com).

Per a adults, les novel·les: Vol Nocturn (Premi Andròmina de narrativa 1987), Anoche soñé contigo (2001), El f...

Llegir-ne més

Continguts extra

Fragment
Maleides_noies.pdf
Descarregar 7,48 M
Informa't de les nostres novetats d'infantil
Apunta't i t'informarem de les nostres novetats més destacades
Carregant...

Fitxa tècnica

Data de publicació: 13/05/2014 | Idioma: Català | ISBN: 978-84-9057-478-2 | Codi: 10039735 | Format: 14 x 20,2 cm. | Tinta: 1+1 | Presentació: Tapa dura sense s/cob(cartoné) | Col·lecció: EL CLUB DELS MALEÏTS | Sentit de lectura: Occidental

Totes les opinions de El Club dels Maleïts 3. Maleïdes noies

Deixar un comentari
  • La teva valoració
Perquè la valoració sigui visible necessitem que accedeixis al teu compte Accedir