Portada En Pinxo i el blues. Llibre musical 0Portada En Pinxo i el blues. Llibre musical 1
Portada En Pinxo i el blues. Llibre musical
Imatge extra En Pinxo i el blues. Llibre musical 0
Imatge extra En Pinxo i el blues. Llibre musical 1

En Pinxo i el blues. Llibre musical

Sinopsi de En Pinxo i el blues. Llibre musical

En Pinxo segueix ampliant la col·lecció de llibres musicals! Aquest cop el gènere musical que descobreix és el blues.

Una història per llegir i 16 melodies per escoltar!

Després d’un llarg viatge en vaixell, en Pinxo arriba a Nova Orleans, el bressol del blues. La ciutat es prepara per al Carnaval, així que l’ocasió és perfecta per ajuntar-se amb músics i artistes.

Prem les...

Fitxa Tècnica

Temàtiques
Publicació22 maig 2024
Col·leccióLlibres de sons
PresentacióTapa dura sense s/cob(cartoné)
SèrieEn Pinxo
Format17.5 x 20.4 cm
EditorialEstrella Polar
ISBN978-84-1389-656-4
Pàgines32
Codi0010330066

Sobre l'autora de En Pinxo i el blues. Llibre musical

Magali Le Huche

Magali Le Huche va néixer a la regió de París l'any 1979. Es va llicenciar en Arts Decoratives a Estrasburg al 2004, i des de llavors ha treballat regularment per a la premsa i per a diferents editorials infantils. També ha publicat de manera regular diferents llibres com a autora-il·lustradora.


Magali Le Huche és l'autora de la sèrie de llibres amb sons d'en Pinxo, una col·lecció que s'ha traduït a 22 llengües i acumula un total d'1,4 milions d'exemplars venuts a tot el món. Aquests llibres contenen diferents fragments musicals originals amb un so de gran qualitat i unes il·lustracions molt detallades. Tot això permet al lector fer un viatge sensorial que el porta més enllà de la contemplació del llibre.

Retrato de  Magali Le Huche

Opinions

Comentaris i valoracions sobre En Pinxo i el blues. Llibre musical

Encara no hi ha comentaris ni valoracions per a aquest llibre. Sigues el primer a valorar aquest llibre.