Més venut
Portada Titó. Excursió al fons del mar
Portada Titó. Excursió al fons del mar
Imatge extra Titó. Excursió al fons del mar 0
Imatge extra Titó. Excursió al fons del mar 1

Titó. Excursió al fons del mar

Llibre de cartró amb solapes

Sinopsi de Titó. Excursió al fons del mar

Descobreix el món de la mà d’en Titó, el fenomen de SX3 que arrasa entre els més petits! 

Vols anar d'excursió amb en Titó al fons del mar?

Sí? Que bé! Perquè en Titó es mor de ganes de descobrir amb tu una pila d'animals marins supercuriosos! I prepareu-vos, perquè aquest cop en John C us porta una sorpresa molt gran.

Llibre de cartró amb solapes i en MAJÚSCULES.

Un nou...

Fitxa Tècnica

Temàtiques
Publicació7 febrer 2024
Col·leccióLes excursions d'en Titó
PresentacióTot cartró
Format18 x 18 cm
EditorialEstrella Polar
ISBN978-84-1389-622-9
Pàgines20
Codi0010328121
Tinta text interiorColor

Per què llegir

Motius per llegir Titó. Excursió al fons del mar

Format molt adequat per a preescolar. Amb il·lustracions i fotografies en color.

Amb lletra majúscula, per a nens i nenes que estan aprenent a llegir.

Basat en un programa de TV3 molt popular entre els més petits, amb milers de visualitzacions en xarxa.

Sobre els autors de Titó. Excursió al fons del mar

Cristina Jiménez Carbó

Recordo que de petita jugava a agafar tres paraules del diccionari a l’atzar i inventar-me una història. Un dia, després del col·le, mirant el Super3, vaig dir a la meva mare que jo volia escriure les històries d’aquell programa. Però vivíem en un poble petit de Girona i els meus pares es dedicaven a la confecció. Per tant, això de la tele ens quedava una mica lluny. Per sort, la vida a vegades et sorprèn i el meu desig es va complir. He estat coordinadora de guió de “La Família del Super3” durant deu anys i ara soc directora i guionista del programa “Titó”. I, sobretot, soc mare de tres fills preciosos que són la meva alegria... i també la meva font d’inspiració.

Retrato de  Cristina Jiménez Carbó

Kim Amate

Kim Amate és un dissenyador gràfic i il·lustrador. Va fer estudis de disseny gràfic i pintura a l'Escola d'Arts Aplicades de Terrassa i il·lustració a l'Escola La Llotja de Barcelona. Va treballar com a dissenyador gràfic i com a tècnic de preimpressió fins al 2009, moment en què va passar a dedicar-se al món editorial com a il·lustrador, dissenyador i maquetador freelance, principalment per al públic infantil i juvenil.

Retrato de  Kim Amate

Opinions

Comentaris i valoracions sobre Titó. Excursió al fons del mar

Encara no hi ha comentaris ni valoracions per a aquest llibre. Sigues el primer a valorar aquest llibre.

Contingut Extra