Portada Ensenya-li a aprendre

Ensenya-li a aprendre

Sinopsi de Ensenya-li a aprendre

Ensenya-li a aprendre és un llibre sobre nens, sobre com són, com aprenen, com pensen, i per ajudar-nos a posar-nos a la seva pell.Per què ens costa tant entendre les seves reaccions? Simplement perquè els nens no pensen com nosaltres.Els tres primers

Fitxa Tècnica

Temàtica
Publicació1 setembre 2004
Col·leccióPRÀCTICS
PresentacióRústica amb solapes
TraductorAntoni Dalmau i Ribalta
Format15.5 x 23.5 cm
EditorialColumna Edicions
ISBN978-84-664-0501-0
Pàgines180
Codi0010020687

Sobre els autors de Ensenya-li a aprendre

Antoni Dalmau i Ribalta

Antoni Dalmau i Ribalta (Igualada, 1951) ha publicat fins ara més d'una quinzena de llibres, entre els quals les novel·les, El cor de l'espiral, Diari íntim d'un conseller d'Agricultura, Capsa de records, Terra d'oblit. El vell camí dels càtars (1997, Premi Nèstor Luján de novel·la històrica), Naufragis quotidians i L'amor de lluny. També ha publicat l'assaig Cartes a un jove polític, Què pots fer pel teu país i estudis històrics com Una escapada al país dels càtars.
Retrato de  Antoni Dalmau i Ribalta

María Luisa Ferrerós

Web oficial: www.metodoferreros.com

Psicòloga infantil, Maria Lluïsa Ferrerós és llicenciada a la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona, va realitzar la seva especialització en neuropsicologia i té un màster en alteracions del son a l'Institut Universitari Dexeus.Vinculada des de sempre al món de la infància, alterna l'activitat professional de psicòloga en l'equip d'especialitats pediàtriques del centre BCM amb la investigació. És col·laboradora habitual de la revista Mi Bebé y Yo, del centre Lenoarmi i de les pàgines web solohijos.com i parasaber.com, i assessora de la revista Baby Einstein.Ha impartit nombroses conferències sobre la seva especialitat i és autora dels llibres El método 1, 2, 3 para portarse bien, Tengo miedo, Abrázame, mamá, Enséñale a ver la tele, Ensenya-li a aprendre, Sí, mare i Porta't bé, aquests tres últims publicats en català per Columna. Actualment col·labora com a assessora experta en psicologia infantil al programa «Hola Barcelona» de BTV. 

Retrato de  María Luisa Ferrerós

Altres llibres dels autors

Portada Sota l'arbre amic

Sota l'arbre amic

  • Nadia Bel Haj
  • Frederic Solergibert Sorni
  • ...

Opinions

Comentaris i valoracions sobre Ensenya-li a aprendre

Encara no hi ha comentaris ni valoracions per a aquest llibre. Sigues el primer a valorar aquest llibre.

Sala de premsa de Ensenya-li a aprendre