Portada Història de la Catalunya contemporània

Història de la Catalunya contemporània

De la guerra del Francès al nou Estatut

  • Borja de Riquer
  • Josep Maria Roig Rosich
  • Ángel Duarte Montserrat
  • Manel Risques Corbella
  • Diversos Autors

Sinopsi de Història de la Catalunya contemporània

- Nova edició, revisada i actualitzada, d'una obra de referència universitària.- Llibre recomanat a les facultats d'història.

Història de la Catalunya contemporània és un llibre de síntesi i al mateix temps un manual d'estudi de la societat catalana des del segle XIX al principi del segle XXI. Els autors, historiadors i professors universitaris reconeguts, hi ofereixen un

Fitxa Tècnica

Temàtica
Publicació18 setembre 2006
Col·leccióBIBL UNIVERSIT
PresentacióRústica sense solapes
Format15.5 x 23.5 cm
EditorialPòrtic Edicions
ISBN978-84-9809-017-8
Pàgines576
Codi0010025089

Sobre els autors de Història de la Catalunya contemporània

Borja de Riquer

Borja de Riquer és catedràtic emèrit d’Història Contemporània a la Universitat Autònoma de Barcelona. Especialista en història del catalanisme polític i del franquisme, les seves darreres publicacions han estat La història mundial de Catalunya, Vides catalanes i la biografia Francesc Cambó. L’últim retrat, totes publicades per Edicions 62.

Retrato de  Borja de Riquer

Opinions

Comentaris i valoracions sobre Història de la Catalunya contemporània

Encara no hi ha comentaris ni valoracions per a aquest llibre. Sigues el primer a valorar aquest llibre.

Sala de premsa de Història de la Catalunya contemporània