Grup62
Butxaca
Triar format
Format únic
Comprovar disponibilitat

L'efecte Facebook

La història secreta de l´empresa que connecta el món

David Kirkpatrick

Editorial: labutxaca
Col·lecció: LABUTXACA
Traductor: Facundo R. Piperno Franco
Nombre de pàgines: 448

Sinopsi de L'efecte Facebook:

En poc més de 5 anys Facebook ha passat de ser una xarxa social que posava en contacte els joves estudiants de Harvard a convertir-se en l'empresa més important en l'àmbit de les comunicacions i la que més ha crescut amb menys temps de la història. En aquests moments hi ha registrats més de 500 milions d'usuaris i és un referent no només entre els adolescents, sinó també entre centenars de milions d'adults i empresaris d'arreu del món. Facebook és un fenomen que s'estén com la pólvora i es preveu que si segueix avançant a aquest ritme, l'any 2013 tot usuari d'Internet hi estarà registrat.Com s'ho va fer Mark Zuckerberg l'any 2004, i amb tant sols 19 anys, per crear l'empresa que més ha transformat i revolucionat Internet? David Kirkpatrick, periodista expert en temes de tecnologia i societat, ens endinsa en el com es va crear, perquè ha triomfat, cap a on es dirigeix i fins a on pot arribar.Facebook ja és a dia d'avui no només una de les empreses més importants del món, sinó una nova concepció de la comunicació pel món del màrqueting, que ha afectat des del món polític a l'empresa i fins i tot la nostra pròpia identitat. Això és l'efecte facebook: l'efecte que té en tots i cadascun de nosaltres. 
Butxaca
Triar format
Format únic
Comprovar disponibilitat
Informa't de les nostres novetats de novel·la contemporània
Apunta't i t'informarem de les nostres novetats més destacades
Carregant...

Fitxa tècnica

Data de publicació: 03/02/2011 | Idioma: Català | ISBN: 978-84-9930-218-8 | Codi: 387043 | Format: 13 x 20,5 cm. | Presentació: Rústica amb solapes | Col·lecció: LABUTXACA | Traductor: Facundo R. Piperno Franco

Blog

L'efecte Facebook, història d'un somni

L’efecte Facebook explica aquesta xarxa social des del seu origen fins a 2010. Sobre com Mark Zuckerberg i uns amics de Harvard van decidir deixar la carrera per embrancar-se en un projecte en el qual, ell en particular, creia cegament.

El més curiós és com l’empresa, el projecte, fins a 2008 funciona amb una estructura molt informal, quasi amateur. Per exemple, al principi, Zuckerberg i els seus tenien una casa llogada on els treballadors dormien en matalassos per terra i anaven mantenint Facebook. La xarxa social més important del món era un pis d’estudiants.

Totes les opinions de L'efecte Facebook

Deixar un comentari
  • La teva valoració
Perquè la valoració sigui visible necessitem que accedeixis al teu compte Accedir