Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que n’accepta l’ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.
Tancar
Planeta de Libros
Anar al recomanador
  1. Grup62.cat
  2. /
  3. Novel·la contemporània
  4. /
  5. Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació
Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Inma Rodríguez Ardura

Format únic

Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Inma Rodríguez Ardura

Editorial: Editorial Pòrtic
Col·lecció: BIBLIOTECA OBERTA
Número de pàgines: 278
Sinopsi de Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació:
Les tecnologies de la informació i la comunicació donen lloc a innovadores i interessants maneres de proporcionar valor al consumidor. Però també porten a plantejar diverses qüestions: de quina manera transformen les estratègies de màrqueting? Com es p
El vull L’he llegit
Format únic
NOVEL·LA CONTEMPORÀNIA
NOVEL·LA CONTEMPORÀNIA
Apunta't i t'informarem de les nostres novetats més destacades
Carregant...

Fitxa tècnica

Data de publicació: 05/03/2003 | Idioma: Català | ISBN: 978-84-7306-755-3 | Codi: 10024772 | Format: 16 x 23,5 cm. | Presentació: Rústega amb solapes | Col·lecció: BIBLIOTECA OBERTA

Totes les opinions de Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Aquest llibre té 0 Comentaris Deixa el teu comentari
No hi ha comentaris del llibre