Grup62
Rústica amb solapes
Triar format
Format únic
Comprovar disponibilitat

Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Inma Rodríguez Ardura

Editorial: Pòrtic Edicions
Col·lecció: BIBLIOTECA OBERTA
Nombre de pàgines: 278

Sinopsi de Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació:

Les tecnologies de la informació i la comunicació donen lloc a innovadores i interessants maneres de proporcionar valor al consumidor. Però també porten a plantejar diverses qüestions: de quina manera transformen les estratègies de màrqueting? Com es p
Rústica amb solapes
Triar format
Format únic
Comprovar disponibilitat
Informa't de les nostres novetats de novel·la contemporània
Apunta't i t'informarem de les nostres novetats més destacades
Carregant...

Fitxa tècnica

Data de publicació: 05/03/2003 | Idioma: Català | ISBN: 978-84-7306-755-3 | Codi: 10024772 | Format: 16 x 23,5 cm. | Presentació: Rústica amb solapes | Col·lecció: BIBLIOTECA OBERTA

Totes les opinions de Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Deixar un comentari
  • La teva valoració
Perquè la valoració sigui visible necessitem que accedeixis al teu compte Accedir