Fem servir cookies pròpies i de tercers per recopilar informació estadística de l’ús de la nostra pàgina web www.grup62.cat i mostrar a l’Usuari la publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l’anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si l’Usuari continua navegant, considerem que n'accepta l'ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.
Tancar
Planeta de Libros
  1. Grup62.cat
  2. /
  3. Novel·la contemporània
  4. /
  5. Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació
Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Inma Rodríguez Ardura

El vull L’he llegit

Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Inma Rodríguez Ardura

Editorial: Editorial Pòrtic
Col·lecció: BIBLIOTECA OBERTA
Número de pàgines: 278
Format únic
Sinopsi de Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació:
Les tecnologies de la informació i la comunicació donen lloc a innovadores i interessants maneres de proporcionar valor al consumidor. Però també porten a plantejar diverses qüestions: de quina manera transformen les estratègies de màrqueting? Com es p
El vull L’he llegit
Format únic
Informa't de les nostres novetats de novel·la contemporània

Fitxa tècnica

Data de publicació: 05/03/2003 | Idioma: Català | ISBN: 978-84-7306-755-3 | Codi: 10024772 | Format: 16 x 23,5 cm. | Presentació: Rústica amb solapes | Col·lecció: BIBLIOTECA OBERTA

Totes les opinions de Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Aquest llibre té 0 Comentaris, sigues el primer a comentar!
Deixa el teu comentari