Properament
Portada El món que ens espera

El món que ens espera

Sinopsi de El món que ens espera

El doctor Oriol Mitjà fa la predicció del món que ens espera i proposa els canvis que cal implementar des d’ara mateix perquè el futur sigui més esperançador.

Després de dos anys intensos de recerca contra la covid-19, Oriol Mitjà va tornar a la seva segona llar, Papua Nova Guinea, on fa més d’una dècada que lluita contra les malalties dels pobres.

Entre les seves tasques a...

Fitxa Tècnica

Temàtica
Publicació18 març 2026
Col·leccióLABUTXACA
PresentacióRústica sense solapes
Format12.5 x 19 cm
Editoriallabutxaca
ISBN978-84-19107-56-5
Pàgines272
Codi0010318843

Sobre l'autor de El món que ens espera

Oriol Mitjà

Oriol Mitjà (Arenys de Munt, 1980) és investigador mèdic especialitzat en malalties infeccioses relacionades amb la pobresa. Va estudiar Medicina i es va doctorar a la Universitat de Barcelona. Actualment és professor titular del Consell Europeu d’Investigació, cap de secció a l’Hospital Germans Trias i Pujol i assessor de l’Organització Mundial de la Salut. Ha estat autor de nombrosos articles científics que han obtingut reconeixement internacional i han resultat en nous intents d’erradicació de la infecció del pian i el control de la mpox i la sífilis. El 2013 va aconseguir el premi Fundació Princesa de Girona, el 2017 el premi Català de l’Any i el 2019 i el 2024 les beques Starting Grant i Consolidator Grant del Consell Europeu d’Investigació. El 2021 va publicar amb gran èxit A cor obert. Relat de tot el que he viscut i el 2022 El món que ens espera.

X: @oriolmitja

Retrato de  Oriol Mitjà

Altres llibres de Oriol Mitjà

Opinions

Comentaris i valoracions sobre El món que ens espera

Encara no hi ha comentaris ni valoracions per a aquest llibre. Sigues el primer a valorar aquest llibre.