Grup62
Tapa dura amb sobrecoberta
Triar format
Tria el teu format
Veure opcions de compra

Quan les dones eren dracs

Kelly Barnhill

Editorial: Fanbooks
Col·lecció: Ficció fantàstica
Traductor: Alexandre Gombau Armau
Nombre de pàgines: 416

Sinopsi de Quan les dones eren dracs:

L’Alex és una noia normal que viu en un món que podria ser el nostre si no fos per la draconació en massa de 1955, un esdeveniment que va canviar el curs de la història dels Estats Units: milers de dones es van convertir en dracs i van alçar el vol en un camí de destrucció. La tieta de l’Alex, la Marla, és una d’aquestes dones. Va ser la draconació un acte involuntari? Per què la seva tieta es va transformar i la mare no? Ningú sap a què es deu aquest fenomen, i davant el desconcert de la població, el govern en prohibeix qualsevol menció o referència.

Obligada a fer veure que la seva tieta mai ha existit, l’Alex haurà d’afrontar la realitat que se li imposa: una mare sobreprotectora, un pare absent i l’obsessió de la seva cosina Beatrice, la filla de la Marla, per entendre el que va passar. Arrossegada per l’impacte que tot això ha causat en la seva família, l’Alex s’adonarà que aquella transformació té més a veure amb ella mateixa del que s’imagina, i  també amb el fil invisible que uneix totes les dones i que mai ningú no podrà trencar.

Tapa dura amb sobrecoberta
Triar format
Tria el teu format
Veure opcions de compra

Continguts extra

Fragment
Quan_les_dones_eren_dracs.pdf
Descarregar 1,23 M

Per què llegirQuan les dones eren dracs

1

Aquest és el llançament més esperat de l’autora de La nena que va beure llum de lluna.

2

En l’estil de l’autora, la prosa està dotada d’una gran qualitat literària.

3

Amb un rerefons feminista, el llibre reivindica la llibertat i la unió de les dones, especialment de la mateixa família, per la qual cosa resulta un regal ideal per a mares, filles o tietes.

4

Tot i que la novel·la està ambientada en una distòpia, la història també transmet l’esperança que es pot construir un futur millor gràcies a la unió i la cooperació.

Fitxa tècnica

Data de publicació: 01/03/2023 | Idioma: Català | ISBN: 978-84-19150-17-2 | Codi: 10301802 | Format: 14 x 21,5 cm. | Presentació: Tapa dura amb sobrecoberta | Col·lecció: Ficció fantàstica | Traductor: Alexandre Gombau Armau

Totes les opinions de Quan les dones eren dracs

Deixar un comentari
  • La teva valoració
Perquè la valoració sigui visible necessitem que accedeixis al teu compte Accedir