La novel·la en què es basa la sèrie de Prime Video.
La Belly comença el primer estiu lluny de la casa de la platja. Aquest any es quedarà al seu barri, amb els amics de l’institut. Durant el curs han passat moltes coses: la Susannah, la millor amiga de la seva mare, ja no hi és, i això ha trastocat la vida dels seus fills, en Conrad i en Jeremiah. I també la d’ella. A més, el somni de la Belly s’ha fet realitat: ella i en Conrad han estat junts. Però ja s’ha acabat. Quan en Jeremiah li truca i li diu que en Conrad ha desaparegut, decideixen buscar-lo, i tots els camins semblen conduir fins a la casa de la platja. Es passarà la Belly un altre estiu darrere d’en Conrad o finalment el deixarà anar?
Un estiu sense tu és el segon volum de la trilogia Estiu, que correspon a la segona temporada de la sèrie de Prime Video El verano en que me enamoré.
Els títols de la trilogia Estiu han estat posicionats a les llistes dels llibres més venuts de mitjans com el New York Times, Publishers Weekly, USA Today i la cadena de llibreries Bames & Noble, entre d’altres.
Després de l’èxit de la saga de pel·lícules de Netflix A todos los chicos de los que me enamoré, Jenny Han s’ha consolidat com a autora referent en la literatura juvenil romàntica.
Obra guardonada amb el ALA 2010 al Millor Llibre Juvenil.