Portada Temptació / El Plan B

Temptació / El Plan B

Sinopsi de Temptació / El Plan B

Durant la temporada 2002-2003, el TNC va engegar el Projecte T-6, un programa que ofereix els dramaturgs la possibilitat d'escriure i estrenar un text segons un procés que comprèn des de la discussió de les primeres idees i intuïcions fi

Fitxa Tècnica

Temàtica
Publicació6 octubre 2004
Col·leccióPROA-TNC
PresentacióRústica sense solapes
SèrieVolum independent
Format13 x 21.5 cm
EditorialEdicions Proa
ISBN978-84-8437-725-2
Pàgines144
Codi0010024336

Sobre els autors de Temptació / El Plan B

Carles Batlle Jordà

Carles Batlle Jordà és novel·lista, autor teatral i traductor. Entre les seves obres dramàtiques destaquen Temptació, traduïda i muntada en més de deu llengües, Combat (1998), Suite (premi SGAE, 1999), Oasi (2001; premi Josep Amatller, 2002), Oblidar Barcelona (premi Born, 2008), Zoom (premi 14 d’abril, 2010) o Nòmades (premi Octubre, 2019). També és autor de la trilogia de novel·la fantàstica Kàrvadan.

Ha estat director de l’Obrador de la Sala Beckett entre 2003 i 2009 i director de la revista teatral Pausa fins al 2017. Entre 1998 i 2004 va ser membre del Consell Assessor del TNC. És professor de dramatúrgia, escriptura i literatura dramàtica a l’Institut del Teatre i a la Universitat Autònoma de Barcelona i ha estat responsable de les edicions de l’Institut del Teatre entre 2016 i 2021.

Retrato de  Carles Batlle Jordà

Altres llibres dels autors

Opinions

Comentaris i valoracions sobre Temptació / El Plan B

Encara no hi ha comentaris ni valoracions per a aquest llibre. Sigues el primer a valorar aquest llibre.

Sala de premsa de Temptació / El Plan B

Altres llibres de la mateixa sèrie Volum independent

Portada La fam

La fam

  • Joan Oliver
Portada El Cafè de la Marina

El Cafè de la Marina

  • Josep Maria de Sagarra i Castellarnau
Portada Electra

Electra

  • Sófocles